perjantai 23. tammikuuta 2009

Nettideittailusta

Vaikka kuinka vannoin ottavani käyttöön salarakaskiintymystä ehkäisevänä menetelmänä nettideittailun, ei homma ole edennyt. Olen aikoinani harrastanut aika paljon nettideittailua, ja kokemukseni siitä ovat olleet ihan hyviä. Kaikki tapaamani miehet, noin 10 niitä on ainakin ollut, ovat olleet vähintäänkin mukavia ja normaaleja ihmisiä. Jotkut ovat sytyttäneet enemmänkin! ;)

Mutta nyt minulla on nettideittiväsymys. Jokainen ilmoitus netissä on tavallaan uusi tsäänssi. Kun on tarpeeksi pitkään lukenut ilmoituksia ja lakannut innostumasta jokaisesta vähänkään potentiaalisesta, tulee väsymys. Kuitenkin olen välillä yrittänyt tsempata itseäni. "Ei se ota jos ei annakaan!" ja "Ainahan sitä voi jotakin vastata..." Olen vakuutellut itselleni.

Mutta olen ollut väärässä: Kyllä se ottaa vaikkei annakaan! Nimittäin hirvittävästi efforttia! On päätettävä haluanko lähettää kuviani, haluanko tavata, missä tavataan ja milloin...On pidettävä yhteyttä, mentävä paikalle oikeaan aikaan, oikeissa vaatteissa ja sopivasti meikattuna. On oltava edustava ja sosiaalinen, mutta oma itsensä. Se kaikki on mukavaakin, mutta lopulta se vaatii kauhean paljon vaivannäköä ja aikaa. Ja minä olen luonteeltani sellainen, että haluan hoitaa kaiken kunnialla -- en siis halua tehdä ohareita, olla epäkohtelias tai epäsiisti...jne.

Yli kymmenien treffien ja satojen deittiviestien vaihtamisen jälkeen ei enää jaksa nähdä tuota vaivaa ihan muuten vain. Lisäksi minusta on tullut kovin ailahteleva! Etsin usein seuraa vain hetken mielijohteesta, jos esim. Mr Salarakas tai Maajussi eivät tällä kertaa tulleetkaan luokseni päiväkahville. Tästä syystä olen ailahteleva nettideittailun suhteen; esimerkiksi tänään voin etsiä netistä treffiseuraa ja huomenna ei enää huvitakaan, koska treffasinkin jommankumman vakioseurastani. (Enkä ole enää puutteessa;) Tai olen muuten vain kyllästynyt ja keksinyt muuta tekemistä... Joten on siinä nettimiehillä ihmettelemistä, kun tänään "kyllä" ja huomenna "ei" ja sitten taas "ehkä ja joo ja entiedä..."

En tiedä uskaltaudunko enää deittipalstoille... Tai ainakin pitää olla tarkkana kenelle alkaa
kirjoitella. Kyllä se ottaa vaikkei antaiskaan.

Ei kommentteja: