maanantai 19. tammikuuta 2009

Ehkäisymenetelmä Salarakaskiintymykseen

Koska Mr Salarakas alkoi vaikuttaa mielessäni niin kierolta kusettajalta, ajattelin ehkäistä liiallista kiintymystä jo tänään. Päätin itsekin olla vähän ketku: Menin nettitreffipalstalle taas pitkän tauon jälkeen! Tai ei kai siinä muuta ketkuilua minun osaltani ole, muuta kuin että Salarakas ei varmaan oleta minun tapaavan muita miehiä. Ha! Mä olen ihan varma, että jos hän saisi tietää minulla olleen muitakin miehiä, hän olisi minusta mustasukkainen! Ihan varmaan! Haluaisinpa testata...;D

Vastasinkin netissä jo yhdelle urheilijamiehelle. Tietojen perusteella hän vaikuttaa hyvältä. Mutta hän kirjoittaa huonosti:( Vetelällä tavalla, ilman isoja alkukirjaimia ja joka välissä välimerkkinä on kolme...pistettä. Miksi kukaan kirjoittaa niin huonosti!? Siis hei, välimerkit ja isot alkukirjaimet on keksitty syystä!! Jos hän näyttää kuvassa(jota juuri odottelen sähköpostiini) hyvältä, niin ehkä sitten voin tavata hänet... Ja ehkä hän osoittautuu mielenkiintoisemmaksi kuin tekstinsä:) Ehkä.

Mutta jokatapauksessa ehkäisymenetelmä Salarakas-kiintymykseen otetaan käyttöön n-y-t- nyt!

Ei kommentteja: