sunnuntai 1. helmikuuta 2009

Lentokapteenin sviitissä!

Viimeviikolla kirjoitin tänne nettideittailuväsymyksestäni. Koska olin kuitenkin hieman yksinäinen ja Salarakas-kiintymykseni kaipasi kovasti lääkettä, ajattelin ottaa vielä yhden mahdollisuuden nettideittailun suhteen. Olin huomannut jo aiemmin eräällä palstalla mielenkiintoisen ilmoituksen. Miehekäs mies, jolla oli erikoiset työajat, kaipasi seuraa hotelliin. Ilmoitus kutsui tarttumaan siihen, sillä se koski vain tiettyjä päiviä.

Kirjoittelimme lyhyesti ja sovimme tapaamisen hotellin aulaan. Hän oli hyvännäköinen, mutta ei ihan niin hyvä ja komea, kuin olin netissä saanut ymmärtää. Mukava ja huomaavainen hän oli. Tämä 30-vuotias, vihreäsilmäinen lentokapteeni tarjosi kahvit ja vei minut pian hotellin sviittiinsä... Uniformunsa esittelyn jälkeen (ahh, uniformu!;) lentäjämies kaatoi meille lasilliset punaviiniä ja istuuduimme sohvalle. Hän hieroi niskaani, ja pian tunsimme tarvetta vähentää vaatetta... Seksiin se johti. Mutta... Seksi ei ollut kovin hyvää ja miehellä oli aika pieni! Voi ei!Yritin kuitenkin parhaani ja annoin hänelle mahdollisuuden; eihän se koko välttämättä ole tärkeä, uskottelin itselleni... Kun on leikkiin lähtenyt, niin leikin kestäköön!
En olisi uskonut että miehellä, joka "ajaa" suihkukonetta, voisi olla pieni! ...Tai ehkä juuri siksi hän haluaa ajaa lentokonetta...;D

Mukava ja huomaavainen mies, mutta minua ei oikeastaan sytyttänyt yhtään. Parin tunnin sänkypeuhaamisen ja jutustelun jälkeen totesin, että nyt minä haluan kotiin. Piipahdin ihanan sviitin ihanassa luxus suihkussa ja sitten lentokapteeni saattoi minut ulos. Fiilis oli koomisen hauska, kun tukka pörrössä ja posket punaisina kipsuttelin ulos hotellista...

Testin tulos: Ehkä ei nettideittejä ihan heti uudelleen.

Tulos 2: Minulla on oikea Salarakas-addiktio.

Ei kommentteja: