perjantai 27. helmikuuta 2009

Salarakkaasta salapanoksi?

Tapasin eilen Mr Salarakkaan pitkästä aikaa. Lähdin jopa töistä aikaisemmin sitä varten...Ajattelin että voinhan minäkin vähän talvilomaa pitää, vaikkei sellaista ole vielä kertynyt. Että Mr Salarakas olisi todellakin sen arvoinen. Ja olihan hän --Ainakin seksin osalta!!

Hänessä on muuttunut jokin. Alkuaikoina, kun olimme juuri tavanneet, hän liehitteli minua ja loi mielikuvia ja suunnitelmia tulevista illoistamme. Oikeasti, en minä silloin sellaista odottanut lainkaan! ...Kynttiläillallisia, tähtitaivaan katselua... Tuli silloin ihan yllätyksenä minulle, että hän toimisi noin, onhan hänellä avovaimo kotona, jonka kanssa tuollaista voi harrastaa. Minä olin kyllä ihan messissä ilmankin ruusuisia treffimielikuviakin. Halusin vain hyväkroppaista, menestyvää, komeaa miestä ja herkullista seksiä. Lisäksi minulla oli jokin seksuaalinen fetissi varattuihin miehiin, joten Mr Salarakas osui paikalle kuin tilauksesta;) Joten ihmetyttää miksi lupailla ihmeitä kun ei kuitenkaan aio niitä toteuttaa? Sillä nyt hän on muuttunut jotenkin erilaiseksi: Hän on muuttunut romanttisesta leikkipoikaystävä-salarakkaasta pikaiseksi salapanoksi.

Salapanolla tarkoitan mm hänen eilistä käytöstään. Tavataan poikkeukselliseen aikaan (keskellä työpäivää!), pidetään kiirettä (saapui vähän kahden jälkeen ja lähti viideltä) keskitytään lähes pelkästään seksiin(kolme kertaa pikaisesti ja sitten vaatteet päälle) ja lähdetään nopeasti pois (kai mun pitää jo lähteä ettei tarvitse pimeässä ajaa...). Ei mitään ylimääräistä, no mitä nyt vähän kahvia juotiin. Missä on se mies, joka lupaili tähtienkatselua, kun sitä vähiten odotin?

Kyllähän pelin henki on ollut koko ajan selvä. Ei tämä mua siksi erityisemmin vaivaa. Mutta kyllä minä haluaisin kuitenkin vähän leikkiä suhdetta;) Silleen että käveltäisiin käsi kädessä ja käytäisiin illallisilla kauniissa tunnelmallisissa ravintoloissa ja katsottaiisiin vaikka niitä hel**tin tähtiä...:D Ihan vain hetken pehmennys pelkkään salapanoiluun, please! Se olis namia! Ja se oli namia silloin kun sitä oli!

Mr Salarakas on ollut juuri sitä mikä on minulle herkkua juuri nyt; Ihanaa pinnallista leikkiä. Keskittymistä vain ja ainoastaan seksuaalisen intohimon ja romantiikan kipinään. Se kipinöinti on ollut ihanaa! Toivottavasti hän on sitä vielä joku päivä uudelleen! (muutenkin kuin vain sängyssä, vaikka sehän siinä oleellisin juttu on ollut)


P.S No niin, ei kai tuo mitään ihmeellistä oikeasti ole että mies liehittelee aluksi, lupailee vaikka kuun taivaalta... Jotta saisi naisen koukkuun. Mutta kun minä olin jo ihan koukussa ilmankin sitä!

Ei kommentteja: