Arvasin oikein;) Mr Salarakas ei voinut pysyä kauaa luotani pois, vaikka peruin treffimme viikonloppuna. Näin hänet tiistaina, heti tuon makean viikonlopun jälkeen. Saapuessani kotiin kaupungilta Mr Salarakkaani odotti minua kuumien pizzojen ja aamupalatarvikekassin kanssa!Ihanaa... Hän oli todella huomaavainen:)
Kaiken lisäksi, ensimmäistä kertaa koskaan, hän jäi luokseni yöksi!!
Hän oli jotenkin poikkeuksellisen hellyydenkipeä...Ajattelin, että ehkä hänellä menee kotona huonosti kihlattunsa kanssa...? Jäihän hän vielä yöksikin... Mitähän oli mahtanut kotona selittää...?!
Jokatapauksessa tuntui kuin hän olisi palannut salapanosta takaisin salarakkaaksi, mieheksi joka haluaa muutakin kuin vain pikaisia panoja... Yhdessäolommekin tuntui jotenkin enemmän oikealta suhteelta kuin aiemmin.
Seksi oli loistavaa;) Viisi kertaa yössä! Ahh...
tiistai 9. kesäkuuta 2009
torstai 4. kesäkuuta 2009
Makean viikonlopun treffit, OSA II
Jaska jäi siis perjantaina yöksi luokseni...ja aamulla sain vielä lisää sitä ISOA;)
Nukuimme pitkään, ja aloin jo huolestua: Olin sopinut treffit Mr Salarakkaan kanssa, mutta tarkkaa kellonaikaa ei ollut sovittu. Maalailin mielessäni noloakin nolompaa tapahtumaa; Salarakas soittelemassa ovikelloani kun kömmin vasta Jaskan kanssa ylös sängystä....
No, tuskin niin olisi tapahtunut, sillä kyllä Salarakas aina etukäteen ilmoittelee koska on tulossa. Mutta ajatus oli kuitenkin niin nolo, ja olin oikeastaan vielä niin Jaskan lumoissa, että en oikeastaan edes kaivannut Salarakasta sillä hetkellä. Peruin treffit Salarakkaan kanssa tekstarilla! Sainpahan viettää mukavan aamun ja päivän rauhassa Jaskan kanssa. Siinä vaiheessa meillä juttukin luisti aika kivasti:) Loppupäivän hengailin vain itsekseni ja fiilistelin makeaa viikonloppuani. Jossakin mielen syövereissä tosin hieman karvasteli: Olin perunut treffit Salarakkaan kanssa! Kai sinkkunaisen pitäisi ottaa silloin kun saa!? Mutta toisaalta, hän kyllä otti asian ihan coolisti... Varmaan saan hänet luokseni pian kuitenkin, arvelin.
Seuraavana päivänä sitten Tommi tuli käymään. Kävelin puiston bussipysäkille ja aurinko paistoi. Tommi odotti jo, bussi oli ollut etuajassa. Menimme terassille kahville, sitten puistonpenkille ja sieltä rantaan hengailemaan. Juttelimme, juttelimme ja oli kivaa. Aurinko ja ihastus lämmitti...Jälkimmäinen ehkä kuumemmin;) Lopuksi tulimme minun asunnolleni ja juttelimme lisää. Halusin suudella tuota poikamaisen komeaa miestä, joka puhui mukavalla äänellä ja hymyili valloittavasti. Mutta en uskaltanut...kiertelin, kaartelin, hyörin ja pyörin... Huomasin, että hänkin ujostelee. Joten lopulta rohkaistuin, otin askeleen lähemmäksi ja suutelin! Suudelma kesti aika kauan...ja vei meidät sänkyyn;)
Seksi, ensimmäinen kerta, tuntui ihanalta kokeilemiselta. "Miltä sä tunnut, mistä sä tykkäät, haluatko sä...?"-oli päänsisäinen fiilis, kun sängyssäni riisuimme vaatteitamme pikkuhiljaa. Toinen kerta oli jo intohimoisempi, nam! Välillä höpötimme kaikkea mahdollista ja silitimme toisiamme peiton alla. Tästä miehestä tykkään!;)
Tommi jäi yöksi ja lähti maanantaiaamuna, kun minä lähdin töihin. Olin töissä väsynyt mutta hymyileväinen!
Nukuimme pitkään, ja aloin jo huolestua: Olin sopinut treffit Mr Salarakkaan kanssa, mutta tarkkaa kellonaikaa ei ollut sovittu. Maalailin mielessäni noloakin nolompaa tapahtumaa; Salarakas soittelemassa ovikelloani kun kömmin vasta Jaskan kanssa ylös sängystä....
No, tuskin niin olisi tapahtunut, sillä kyllä Salarakas aina etukäteen ilmoittelee koska on tulossa. Mutta ajatus oli kuitenkin niin nolo, ja olin oikeastaan vielä niin Jaskan lumoissa, että en oikeastaan edes kaivannut Salarakasta sillä hetkellä. Peruin treffit Salarakkaan kanssa tekstarilla! Sainpahan viettää mukavan aamun ja päivän rauhassa Jaskan kanssa. Siinä vaiheessa meillä juttukin luisti aika kivasti:) Loppupäivän hengailin vain itsekseni ja fiilistelin makeaa viikonloppuani. Jossakin mielen syövereissä tosin hieman karvasteli: Olin perunut treffit Salarakkaan kanssa! Kai sinkkunaisen pitäisi ottaa silloin kun saa!? Mutta toisaalta, hän kyllä otti asian ihan coolisti... Varmaan saan hänet luokseni pian kuitenkin, arvelin.
Seuraavana päivänä sitten Tommi tuli käymään. Kävelin puiston bussipysäkille ja aurinko paistoi. Tommi odotti jo, bussi oli ollut etuajassa. Menimme terassille kahville, sitten puistonpenkille ja sieltä rantaan hengailemaan. Juttelimme, juttelimme ja oli kivaa. Aurinko ja ihastus lämmitti...Jälkimmäinen ehkä kuumemmin;) Lopuksi tulimme minun asunnolleni ja juttelimme lisää. Halusin suudella tuota poikamaisen komeaa miestä, joka puhui mukavalla äänellä ja hymyili valloittavasti. Mutta en uskaltanut...kiertelin, kaartelin, hyörin ja pyörin... Huomasin, että hänkin ujostelee. Joten lopulta rohkaistuin, otin askeleen lähemmäksi ja suutelin! Suudelma kesti aika kauan...ja vei meidät sänkyyn;)
Seksi, ensimmäinen kerta, tuntui ihanalta kokeilemiselta. "Miltä sä tunnut, mistä sä tykkäät, haluatko sä...?"-oli päänsisäinen fiilis, kun sängyssäni riisuimme vaatteitamme pikkuhiljaa. Toinen kerta oli jo intohimoisempi, nam! Välillä höpötimme kaikkea mahdollista ja silitimme toisiamme peiton alla. Tästä miehestä tykkään!;)
Tommi jäi yöksi ja lähti maanantaiaamuna, kun minä lähdin töihin. Olin töissä väsynyt mutta hymyileväinen!
keskiviikko 3. kesäkuuta 2009
Ja kuinka ne treffit sitten menivät...OSA I
Voisinhan kertoa tarkemminkin tuosta makeasta viikonlopustani;)
Tapasin Jaskan keväisenä perjantai-iltana eräällä sillalla, jonka olimme sopineet tapaamispaikaksi. Oli lämmin ja kävelimme terassille. Jaska ei ole kovin puhelias ja minäkään en aina osaa pitää miellyttävää keskustelua yllä, joten syntyi ehkä kiusallisia hiljaisia hetkiä...Ainakin Jaskan mielestä, minua ei hiljaisuus häiritse, mielestäni se on ihan hienoa olla välillä hiljaakin. Huomasin että Jaskalla on hieman ärsyttäviä piirteitä hermostuessaan hiljaisuudesta; esim viheltely ja turhien sanafraasien höpöttely. Ei paha, mutta kuitenkin hiukan typerän kuuloista.
No, muutaman oluen jälkeen meillä sujui jo juttu oikein hyvin. Kiersimme useammankin kuppilan... Tarpeeksi hiprakassa ollessani uskalsin sitten ottaa puheeksi meidän Vappuyön. Kysyin ihan suoraan, pilke silmäkulmassa, "Oliko meillä vappuna kivaa?" Ja koska vastaus oli myöntävä, jatkoin, hyvinkin paljon pilkettä silmissäni, että: "Se pitäis varmaan ottaa uusiksi, koska en muista siitä juuri mitään." Hehehe, mulla oli niiiin hauskaa noin sanoessani! Sillä Jaska on tosiaan vähän ujo poika, ja hän oli varmasti vähän hämmentynyt sanoistani! Eikä hän varmasti olisi saanut aikaiseksi mitään seksiin johtavaa... Kyllä naisen pitää ottaa välillä vain ohjat käsiin, ja ottaa mitä haluaa;)
Sitten tulimme minun asunnolleni, ja sain mitä halusin! Sillä miehellä on varmaan isoin kalu, mitä olen ikinä nähnyt!! Ja kyllä Jaska sitä käyttääkin osasi, vaikka taitaa hän olla aika kokematon... Ihanaa;)
Tapasin Jaskan keväisenä perjantai-iltana eräällä sillalla, jonka olimme sopineet tapaamispaikaksi. Oli lämmin ja kävelimme terassille. Jaska ei ole kovin puhelias ja minäkään en aina osaa pitää miellyttävää keskustelua yllä, joten syntyi ehkä kiusallisia hiljaisia hetkiä...Ainakin Jaskan mielestä, minua ei hiljaisuus häiritse, mielestäni se on ihan hienoa olla välillä hiljaakin. Huomasin että Jaskalla on hieman ärsyttäviä piirteitä hermostuessaan hiljaisuudesta; esim viheltely ja turhien sanafraasien höpöttely. Ei paha, mutta kuitenkin hiukan typerän kuuloista.
No, muutaman oluen jälkeen meillä sujui jo juttu oikein hyvin. Kiersimme useammankin kuppilan... Tarpeeksi hiprakassa ollessani uskalsin sitten ottaa puheeksi meidän Vappuyön. Kysyin ihan suoraan, pilke silmäkulmassa, "Oliko meillä vappuna kivaa?" Ja koska vastaus oli myöntävä, jatkoin, hyvinkin paljon pilkettä silmissäni, että: "Se pitäis varmaan ottaa uusiksi, koska en muista siitä juuri mitään." Hehehe, mulla oli niiiin hauskaa noin sanoessani! Sillä Jaska on tosiaan vähän ujo poika, ja hän oli varmasti vähän hämmentynyt sanoistani! Eikä hän varmasti olisi saanut aikaiseksi mitään seksiin johtavaa... Kyllä naisen pitää ottaa välillä vain ohjat käsiin, ja ottaa mitä haluaa;)
Sitten tulimme minun asunnolleni, ja sain mitä halusin! Sillä miehellä on varmaan isoin kalu, mitä olen ikinä nähnyt!! Ja kyllä Jaska sitä käyttääkin osasi, vaikka taitaa hän olla aika kokematon... Ihanaa;)
Kuinka se kuiva kausi sitten päättyi...;)
Niin, kuten olen jo todennut; sinkkuna ollessa seksiaktiivisuus on todella vaihtelevaa. Joskus on tosi kuivaa, kaikki miehet katoavat näköpiiristä...ja sitten yhtäkkiä kaikki haluavat sinut samana viikonloppuna.
No niinhän siinä sitten kävi. Mutta koska olen organisoinnin mestari(ja erityisen puutteessa), järjestin itselleni kolmet treffit samalle viikonlopulle! Kaikki miehet, jotka olivat kuivan kauden pyörineet mielessäni, ottivat yhteyttä:
Mr Salarakas oli keksinyt, että hänellähän on koko lauantaipäivä aikaa piipahtaa luonani.
Jaska -Vannoinhan ottavani uusintatestin hänen kanssaan! No nyt vihdoin hän pyysi minua ulos.
Tommi oli ilmeisen ihastunut ensitapaamisestamme, ja halusi tulla käymään.
Onnistuin järjestämään menoni siten, että perjantaina oli Jaskan vuoro, lauantaina Mr Salarakas -tapaaminen ja sunnuntaina tulisi Tommi.
Aijaijai, sorry nyt, mutta mun on vähän pakko mässäillä tällä! Harvoin käy näin, että on mies melkein joka sormelle ja illalle!;D Varsinkin tuon kuivan kauden jälkeen tuntui tosi makeelta;)
No niinhän siinä sitten kävi. Mutta koska olen organisoinnin mestari(ja erityisen puutteessa), järjestin itselleni kolmet treffit samalle viikonlopulle! Kaikki miehet, jotka olivat kuivan kauden pyörineet mielessäni, ottivat yhteyttä:
Mr Salarakas oli keksinyt, että hänellähän on koko lauantaipäivä aikaa piipahtaa luonani.
Jaska -Vannoinhan ottavani uusintatestin hänen kanssaan! No nyt vihdoin hän pyysi minua ulos.
Tommi oli ilmeisen ihastunut ensitapaamisestamme, ja halusi tulla käymään.
Onnistuin järjestämään menoni siten, että perjantaina oli Jaskan vuoro, lauantaina Mr Salarakas -tapaaminen ja sunnuntaina tulisi Tommi.
Aijaijai, sorry nyt, mutta mun on vähän pakko mässäillä tällä! Harvoin käy näin, että on mies melkein joka sormelle ja illalle!;D Varsinkin tuon kuivan kauden jälkeen tuntui tosi makeelta;)
Tunnisteet:
Jaska,
kuiva kausi,
salarakas,
Tommi,
treffit
maanantai 18. toukokuuta 2009
Kuiva kausi
Vappu oli he***tin hauska! Ja varsin miehekäs...;) Tapasin kivoja miehiä ja myös aiemmin tapaamani ottivat yhteyttä. Mutta vapun jälkeisestä maanantaista alkoi masentava kuiva kausi! Kaikki aikomukset, yritykset ja toiveet miesten suhteen menivät ihan päin mäntyä! Kenestäkään ei kuulunut mitään. Tylsää... Poikkeuksen teki kauan sitten, viime syksynä tapailemani "thePuppy boy", jonka kanssa minulla oli enimmäkseen virtuaalinen suhde, mm tekstarien välityksellä. Hän yllättäen alkoi taas lähetellä minulle viestejä. Aluksi olin ihan iloinen, onhan hän kiva tyyppi. Mutta pian ärsyynnyin hänen tavastaan kirjoitella ja "kiusata" minua viesteillään. Hermostuin ja kyllästyin ihan totaalisesti:/ Mikä sitten ketutti kuivana kautena entistäkin enemmän. Kuiva kausi kesti pari viikkoa... Ja olin tosi puutteessa! (Otetaan nyt huomioon, että vaikka vappuna sainkin, ei sillä ollut mitään vaikutusta siinä kokovartalopuudutuksessa!Eli kuiva kausi oli oikeastaan yli kolme viikkoa...vai jopa kuukauden? En mä muista!)
Onneksi oli toinenkin poikkeus; tapasin vanhassa kotikaupungissani viikonloppuna tosi söpön ja kivan pojan. Tämä 26v urheilullinen opettajaopiskelija, Tommi, tuli hakemaan minua tanssimaan eräässä paikallisessa nuhjuisessa baarissa. Söpöö!
Onneksi oli toinenkin poikkeus; tapasin vanhassa kotikaupungissani viikonloppuna tosi söpön ja kivan pojan. Tämä 26v urheilullinen opettajaopiskelija, Tommi, tuli hakemaan minua tanssimaan eräässä paikallisessa nuhjuisessa baarissa. Söpöö!
lauantai 16. toukokuuta 2009
Vappusekoilua!
Ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen panostin kunnolla vapun viettoon. Parin kaverin kanssa vedimme naamiaisperuukit päähän ja suunnistimme aurinkoiseen puistoon, joka oli täynnä muitakin vapunjuhlijoita. Juomaa oli varattu...riittävästi. Oli hauskaa, mutta joinkin sitten niin paljon, että filmi pätki! Lopuksi päädyimme baariin, jossa tapasin työkaverini poikaystävineen ja kavereineen. Työkaveri oli jo aikaisemmin keksinyt, että yksi hänen poikaystävänsä kavereista olisi ihan sopiva mies minulle! ...ja siitä se paritus sitten alkoi... Mutta hän oli oikeassa, tuo "minulle sopiva mies","Jaska" 26v, oli oikeastaan aika kiinnostavan oloinen, pitkä ja komea! Ja niinhän siinä sitten kävi, että menin Jaskan luo yöksi, ja seksiä oli... Mutta en yhtään muista siitä mitään!:O Tai ihan jotain hämäriä mielikuvia on, miellyttäviä sellaisia;) Olin kyllä hirveässä kännissä! Jälkeenpäin todella harmitti, koska seksistä olisi kiva muistaakin jotakin... Ja tuntea jotakin... Kokovartalopuudutuksessa se ei oikein tuntunutkaan missään.
Päätin siis ottaa uusintatestin Jaskan suhteen!;)
Vappupäivänä menimme sitten heti puolen päivän jälkeen piknikille kaverieni kanssa. Oli kaikenlaista hyvää syötävää ja juotavaa. Sää oli upean aurinkoinen ja lämmin, ja puistossa oli valtavan paljon porukkaa:) Ihan kuin festareilla olisi ollut! Mutta me olimme ihan koomassa, krapula oli iskenyt eikä syöminen maistunut... Vähän vähemmän olisi voinut ottaa edellisiltana! (Tai aloittaa päivän ottamalla "tasoittavan"...)
Päätin siis ottaa uusintatestin Jaskan suhteen!;)
Vappupäivänä menimme sitten heti puolen päivän jälkeen piknikille kaverieni kanssa. Oli kaikenlaista hyvää syötävää ja juotavaa. Sää oli upean aurinkoinen ja lämmin, ja puistossa oli valtavan paljon porukkaa:) Ihan kuin festareilla olisi ollut! Mutta me olimme ihan koomassa, krapula oli iskenyt eikä syöminen maistunut... Vähän vähemmän olisi voinut ottaa edellisiltana! (Tai aloittaa päivän ottamalla "tasoittavan"...)
Kihisevää uutuudenviehätystä
En ole taas aikoihin kirjoittanut blogiani. Syy ei ole se etteikö mitään kirjoittamisen arvoista olisi tapahtunut; päinvastoin. Viimeaikoina on tapahtunut paljonkin! Kirjoittamisinto vain kulkee sykleittäin; välillä huvittaa, välillä ei.
Noin kuukausi sitten olin vähän tylsistynyt romantiikanpuutteiseen elämääni, ja eksyin netin deitti-palstalle taas. Onneksi tapasin pian mielenkiintoisen ja hyvännäköisen pojan siellä melkein heti! Sovimme tapaamisen eräälle viikonlopulle, mutta törmäsimmekin kaupungilla vahingossa jo edeltävänä iltana! Seisoskelin työkaverieni kanssa erään ravintolan ovella, kun kyseinen poika, "Krisu", 25v elektroniikka-asentaja, käveli ohitse. Tunnistimme toisemme ja pitkät katseet viipyivät... Mutta emme puhuneet mitään. Seuraavana iltana sitten tapasimme treffeillä.
Ihanaa, minä sitten rakastan uutuudenviehätystä! Poika oli juuri niin komea, söpö ja hyvännäköinen, kuin olin odottanutkin, ja käytökseltään miellyttävä:) Juttelimme baarissa ja joimme pari olutta. Kivaa. Sitten ujosti toisen mielialaa tunnustellen molemmat vihjailivat haluavansa jatkaa iltaa vielä pidempään... Ihanaa sellainen tuore, kipinöivä jännitys! Ajelimme siis hänen kotinsa kautta minun luokseni ja joimme lisää, saunoimme... ja harrastimme seksiä;)
No seksistä ei tosin tullut oikein mitään. Se ei vain toiminut. Ja miehellä oli aika pieni...:(
Mutta kirjoitukseni pointti on tällä kertaa, että rakastan uutuudenviehätystä! Se on yksi parhaista syistä olla sinkku! Kun tuntee, että tänä iltana voi tapahtua mitä tahansa.... Se ihana fiilis, että olen vapaa tekemään ja tuntemaan mitä haluan... Jännitys, kipinöinti uuden vieraan mielenkiintoisen ihmisen kanssa, viikonloppuilta, yö ja kaupunki... Ahh, voisipa sen tuntea ikuisesti!
Noin kuukausi sitten olin vähän tylsistynyt romantiikanpuutteiseen elämääni, ja eksyin netin deitti-palstalle taas. Onneksi tapasin pian mielenkiintoisen ja hyvännäköisen pojan siellä melkein heti! Sovimme tapaamisen eräälle viikonlopulle, mutta törmäsimmekin kaupungilla vahingossa jo edeltävänä iltana! Seisoskelin työkaverieni kanssa erään ravintolan ovella, kun kyseinen poika, "Krisu", 25v elektroniikka-asentaja, käveli ohitse. Tunnistimme toisemme ja pitkät katseet viipyivät... Mutta emme puhuneet mitään. Seuraavana iltana sitten tapasimme treffeillä.
Ihanaa, minä sitten rakastan uutuudenviehätystä! Poika oli juuri niin komea, söpö ja hyvännäköinen, kuin olin odottanutkin, ja käytökseltään miellyttävä:) Juttelimme baarissa ja joimme pari olutta. Kivaa. Sitten ujosti toisen mielialaa tunnustellen molemmat vihjailivat haluavansa jatkaa iltaa vielä pidempään... Ihanaa sellainen tuore, kipinöivä jännitys! Ajelimme siis hänen kotinsa kautta minun luokseni ja joimme lisää, saunoimme... ja harrastimme seksiä;)
No seksistä ei tosin tullut oikein mitään. Se ei vain toiminut. Ja miehellä oli aika pieni...:(
Mutta kirjoitukseni pointti on tällä kertaa, että rakastan uutuudenviehätystä! Se on yksi parhaista syistä olla sinkku! Kun tuntee, että tänä iltana voi tapahtua mitä tahansa.... Se ihana fiilis, että olen vapaa tekemään ja tuntemaan mitä haluan... Jännitys, kipinöinti uuden vieraan mielenkiintoisen ihmisen kanssa, viikonloppuilta, yö ja kaupunki... Ahh, voisipa sen tuntea ikuisesti!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)