maanantai 18. toukokuuta 2009

Kuiva kausi

Vappu oli he***tin hauska! Ja varsin miehekäs...;) Tapasin kivoja miehiä ja myös aiemmin tapaamani ottivat yhteyttä. Mutta vapun jälkeisestä maanantaista alkoi masentava kuiva kausi! Kaikki aikomukset, yritykset ja toiveet miesten suhteen menivät ihan päin mäntyä! Kenestäkään ei kuulunut mitään. Tylsää... Poikkeuksen teki kauan sitten, viime syksynä tapailemani "thePuppy boy", jonka kanssa minulla oli enimmäkseen virtuaalinen suhde, mm tekstarien välityksellä. Hän yllättäen alkoi taas lähetellä minulle viestejä. Aluksi olin ihan iloinen, onhan hän kiva tyyppi. Mutta pian ärsyynnyin hänen tavastaan kirjoitella ja "kiusata" minua viesteillään. Hermostuin ja kyllästyin ihan totaalisesti:/ Mikä sitten ketutti kuivana kautena entistäkin enemmän. Kuiva kausi kesti pari viikkoa... Ja olin tosi puutteessa! (Otetaan nyt huomioon, että vaikka vappuna sainkin, ei sillä ollut mitään vaikutusta siinä kokovartalopuudutuksessa!Eli kuiva kausi oli oikeastaan yli kolme viikkoa...vai jopa kuukauden? En mä muista!)

Onneksi oli toinenkin poikkeus; tapasin vanhassa kotikaupungissani viikonloppuna tosi söpön ja kivan pojan. Tämä 26v urheilullinen opettajaopiskelija, Tommi, tuli hakemaan minua tanssimaan eräässä paikallisessa nuhjuisessa baarissa. Söpöö!

Ei kommentteja: