maanantai 17. kesäkuuta 2013

Taas sinkkuna, onneksi

Näin siinä sitten kävi. Olen takaisin täällä. Elämäni kiertää sykliä, jossa sinkkuus, parisuhde ja kyllästyminen vuorottelevat. Mun kaava. Kyllästyn parisuhteeseen parissa vuodessa. Tosin blogi on ollut hiljaa jo pidempään. Tässä välissä olen siis tavannut hankalimman ja ihanimman miehen ja ehtinyt myös kyllästyä suhteeseen hänen kanssaan.

Olen siis ollut kunnollinen ja kiltti tyttöystävä, voitteko kuvitella? Viettänyt iltoja sohvalla poikaystävän kanssa, tapellut tiskivuoroista ja suunnitellut maalle muuttamista. Kunnes vain tajusin, että se ei oo mun juttu.

Sitten seksi. Minä, miestennielijä, kyllästyin seksiin parisuhteessa. Niin kuin aina ennenkin parisuhteessa ollessani.Vaikka kyllä sitä yritti vakuutella, että kyllä tää tästä ja onhan meillä aika kivaa kuitenkin. Mieskin on noin seksikäs. Mutta ei kun ei. Edelleenkään en tunne parempaa seksitemppua kuin miehen vaihtaminen...

Eromme oli lopulta suhteellisen helppo. Tai voihan olla, että fiilis vielä muuttuu: Erostahan on vasta pari viikkoa. Pari päivää olin surullinen ja sitten aloin nähdä tämän uutena mahdollisuutena. Onko oikein, että jo muutaman päivän kuluttua erosta aloin katsoa vieraita miehiä erilaisin silmin? Tuntuu melkein petolliselta olla näin nopeasti kiinnostunut muista miehistä...

Ei kommentteja: