sunnuntai 19. lokakuuta 2008

Erikoinen Sunnuntai

Onpa vierähtänyt yli pari viikkoa nopeasti! Nyt on sunnuntai… Todella erikoinen sunnuntai: En ole tavannut tänään maajussiani, toisin kuin kaikkina aikaisempina sunnuntaina tässä välillä! Maajussi on ollut tosi ihana, vaikkakin hänen tyly huumorinsa välillä tökkii. Mutta tänä sunnuntaina olen halunnut tehdä poikkeuksen! En halua luoda sellaista tapaa, että vakio-oletuksena olisi tavata hänet…Ja muutenkin on alkanut tuntua aika tiiviiltä, huolestuttavaa! Haluan, että se on iloinen yllätys ja extra-namia, jos tapaamme, en halua että se on ennalta odotettavaa peruskauraa. En ole tekstaillut hänelle nyt pariin päivään, vastasin tosin perjantaina ihan iloisesti hänen _mitä kuuluu_ -viesteihinsä…Tuntuu jotenkin tylyltä olla hänelle näin pitkään hiljaa.

...Eli todellakin on aika valloittaa sunnuntai takaisin itselleni! Lisäksi minua hiukan kyllästyttää aina oleilla minun asunnossani kun tapaamme. Haluaisin mennä hänen luonaan käymään maalla! Mutta enhän voi itse itseäni sinne kutsua… eli odottelen kutsua…

Eilen illalla olin Emmin kanssa kivassa kuppilassa viinillä, oli tosi hauskaa! Pohdimme miehiä ja parisuhdetta… Totesin, että paras tuntemani seksitemppu on vaihtaa miestä! Se on totta; ei mikään ole parempi lääke seksin tylsyyteen kuin uutuudenviehätys:) Joka muuta väittää, ei vain uskalla tunnustaa…tai on toista mieltä...

On eräs toinenkin syy miksi olen pystynyt pitäytymään tekstaamasta maajussilleni: Toinen mies! Tällä viikolla olen netissä jutskaillut erään 24-vuotiaan söötin opiskelijapojun kanssa. Sittemmin olemme myös tekstailleet ja torstaina myös tapasin hänet livenä. Kävimme kahvilla kaupungilla ja sitten kävin myös hänen kotonaan keskustassa. Telkkaa katottiin…Idolsia, heh... Ja sain ihanaa niskahierontaa! Hän oli kyllä hyvä hieromaan! Hiukan ujoa oli, mutta kun olin lähtenyt, sain perääni aika rohkeita viestejä! Olen odottanut tapaavani hänet tänä viikonloppuna, ja eilen illalla lähetinkin vienosti vihjaavan viestin… Mutta ei tuloksia vielä! Hän kyllä vastasi, mutta vasta tänään ja aika neutraalisti… hmm odotetaan…

Ei kommentteja: