tiistai 9. syyskuuta 2008

Sadetta ja Dani

Nukuin tosiaankin hyvin! Ja työt sujuivat energisesti. Taivas syyti vettä niskaan joka välissä, mutta silti jaksoin vielä kielikurssillekin. Olin ihan märkä sateesta, mutta iloinen päästyäni perille kielikurssin luokkaan viisi. Heittelin jopa iloisia kommentteja luokkakavereilleni, minustahan on tullut sosiaalinen!


Kurssi alkoi ihan A:sta ja O:sta. Siis ihan v*tun alusta. Turhautti ja opettajakin oli aika tylsä. Yritin kuitenkin parhaani mukaan kuunnella ja hymyilin. Kiva istua koulussa, pitkästä aikaa...


Ennen tunnin alkua olin huomannut, että olin saanut ”Danilta” viestin…Kyseli kuulumisia. Kivaa! Hymyilin salaperäisesti koko tunnin...


Oppitunnin jälkeen poljin ihan litimärkänä sateessa äkkiä kotiin. Ja tekstailin Danille. Selvisihän se, mitä hän halusi;) Minut luokseen! Halusin toisaalta mennä, mutta en enää suostunut lähtemään ulos sateeseen…eikä hänkään minun luokseni, vaikka pyysin –pyykkipäivä kuulemma! Hmm, tekosyy? No en tiedä… Mutta sovimme sitten, että ylihuomenna nähdään. Sööttiä:)


Kummallista, "tiikerijellona" ei vastannut lainkaan…ei siis treffejä:( Nyt en kyllä enää kirjoita sille, ellei se kirjoita ensin.


Onneksi ajatus siitä mahdollisuudesta, että Dani tulisi luokseni, sai minut siivoamaan ja suorittamaan kierrätyksellisiä toimenpiteitä! Aika siistiä tuli ja yllättävän nopsaan.


Loppuillalla tanssahtelin yksin kotona peilin edessä hetken P Diddyn tahtiin …Hyvää itsetunnolle… Hauskaa:D

maanantai 8. syyskuuta 2008

Tekstailua keskiajalle!

Yö oli kummallinen, mahassa kiersi ja tuntui kipeältä. Nukuin huonosti. Ajatuksetkin kiersivät, päässä nimittäin. Töissäkin oli rasittava olo, mahakin oli kipeä. Loppujen lopuksi tartuin kuitenkin toimeen ja sain jotakin aikaiseksi…


Kotiin päästyäni maajussi tekstaili, kivoja arkisia asioita. Tietyissä harrastuksissaan hän muistuttaa isääni! Oh no, eikö sitä sanota, että nainen valitsee miehen isänsä perusteella?! Taas olen vastaamassa maajussin viestiin…Mitähän nyt näpyttelisi? Pitäiskö kysyä, että kirjoittaisi sähköpostiin? Mä en jaksa näpytellä näitä viestejä!


Niin muuten, varmaan treffaan erään netissä tapaamani tyypin, "tiikerijellonan", huomenna! Tuskin maltan odottaa…Onkohan se niin kiinnostava, kuin luulen? Tai hän ei kyllä ole vielä vastannut mulle, joten en vielä tiedä varmasti koska tapaamme…Hitto, mikä sillä kestää!?


Okei, nyt selvisi että maajussini elää keskiajalla: ei nettiä, ei telkkaa! Ei sähköposteja! Onneksi on sentään kännykkä...


Menen nukkumaan aikaisin ja nukun makeat unet, kerrankin!

sunnuntai 7. syyskuuta 2008

Sunnuntaifiilis ja tekstailua...

Sunnuntai. Nuutunut fiilis, ei saa mitään aikaiseksi, ei kuitenkaan pysty nukkuunkaan… Voi kun olis _joku_ kainalossa! Puhelin piippaa tiheeseen: maajussi tekstailee! Se vaikuttaa aika hassun-hauskan –rennolta:D Tekstaan iloisesti takaisin. Mutta on tää tutustuminen tekstareilla hiukan hankalaa…


Sunnuntain suurin saavutus oli pyörälenkki kaupungin halki. Seurailin vain pyöräteitä, [karkkikaupan kauttaJ] söpöllä mutta epäluotettavalla cityfillarillani. Kiva lenkki tuli kaupungin katuja pitkin! Lopuksi puistoon ilmaisjakelunlehden kera [ja namien]. Tämä on nätti kaupunki! Illalla vielä päätin lämmittää saunan. Ja juorusin pikkusiskon kanssa puhelimessa:)

lauantai 6. syyskuuta 2008

Home coming party ja junaan ehtimisen vaikeus

Nukuin pe-la yön huonosti…Nykyään en saa baarin jälkeen unta kovin hyvin…En niin kuin malta nukkua!

Aamulla ystäväni Emmi, joka oli palannut pitkältä ulkomaanmatkalta soitteli illan bileistä: Hänen homecoming partysta. Olin tervetullut! Päätin lähteä, olisikin kiva nähdä Emmiä ja muita ihmisiäkin. Kävin aika hitaalla vaihteella…hitaalla…. Vaikein kynnys lähtemisessä oli ehtiä junaan; partyt kun olivat eräässä toisessa kaupungissa.


Myöhästyin junasta –noin 5 sekunnilla… äh. Kävin välillä kotona ja onnistuin tulemaan ajoissa paikalle seuraavaa junaa varten...Mutta junamaatti jumitti! Uskomatonta, automaatti nielaisi korttini ja jäi junnaamaan tyhjää "odota hetki"-kohtaan! Onneksi onnistuin saamaan kuitenkin parissa minuutissa korttini ulos, enkä enää uskaltanut uhmata junaan ehtimistäni, joten en yrittänytkään ostaa lippua automaatista. Ehdin junaan! Junassa konduktööri ei ollut kelpuuttamaisillaan pankkikorttiani, koska nimikirjoitus kortin takana oli kulunut lähes näkyättömiin. Minun ei ehkä ole tarkoituskaan päästä perille, aloin jo ajatella. Onneksi kuitenkin sain lipun ostettua kortillani. Nyt ei mikään voisi enää estää minua pääsemästä the comecoming partyihin!


Partyt oli tosi mukavat, vaikka tulinkin myöhässä paikalle. Paikalliseen yökerhoon mentiin sitten jatkamaan iltaa. Musiikki oli aika huonoa, mutta tanssahtelimme välillä kun musiikki melkein edes miellytti... Tsekkailimme tyttöporukassa poikia:D


No, loppuillasta kiinnitin huomioni erääseen mieheen –Näytti hyvältä! Tyttöjen mielestä tämä hyvännäköinen oli liian lihaksikas. Mutta mulle oikein sopiva…;) Taisin silmäillä ”liian lihaksikasta” tarpeeksi, sillä hän tuli sitten lopulta minulle juttelemaan.


Melkein heti selvisi, että hän on maanviljelijä! Ei voi olla totta, hiukan naurahdinkin, kun tämän kuulin! Heti kun yhdestä maajussista, eli Mr J:stä, pääsee eroon, niin uusi tulee tilalle! Nyt ymmärrän miksi ” Maajussille Morsian” on tehty!
Joo, tämä maajussi oli kiva ja hyvännäköinen, vähän vanhempi kuin luulin, 32v, eikä yhtään liian kiltin näköinen ;). Kauempaa näytti nuoremmalta. Vaihdettiin numerot. Vois olla kiva tavata uudestaankin…


Bussilla sitten vielä Kotikaupunkiin, klo 6.30 taisin olla kotona.

perjantai 5. syyskuuta 2008

Perjantain baari-ilta

Perjantai-ilta! Kroppaani kipinöi, pakko päästä baariin ja hörpätä pari! Facebookissa huomaan tyttökaverini Marin olevan menossa erääseen suureen tapahtumaan kaupungilla…Luulenpa siis, että myös baari kutsuu häntäkin illemmalla... Tekstarienvaihdon jälkeen sovin meneväni Marin ja hänen kaveriensa kanssa baariin. Ilta kuluu leppoisasti meikkaillessa kotona, kunnes Marin viesti kertoo mihin baariin ollaan menossa. Siemaisen pikku tilkan Cointreau –likööriä , huhh, ja kipaisen suht nopeaan keskustaan… Yökerho on sopivan täynnä ja sukellan ihmisvilinään. Mari on hiukan kauhuissaan, koska sai tietää exänsä ja tämän uuden naisen olevan kyseisessä yökerhossa myös! Ei hyvä. Hän on aika rikki vielä heidän erostaan. Mutta Mari kertoo myös treffanneensa Naapurikaupungissa kivan vähän vanhemman miehen, jonka oli aluksi netissä tavannut…Tarina oli jännä, minuakin alkoi kiinnostaa pikkusen vanhemmatkin miehet!;) Kiva ilta oli!

torstai 4. syyskuuta 2008

Haalistunut MrJ

klo 17.30

Tunnin päästä pitäisi tavata Mr J. Mitä mä teen sen kanssa? Oliko se ihana, en muista? Pitäisi päättää, haluanko ens viikonloppuna hänen luokseen maalle! Ja jos en halua, mitä sanon? Tästä ei hyvä seuraa…


Mielessäni on nyt ihan liikaa Dani, vaikka vaistoni kertoo, ettei hänen varaansa kannata laskea. Eihän me edes sovita yhteen, vaikka hän ihana onkin! Tuntuu oudolta tavata Mr J nyt Danin jälkeen....En ole kenellekään luvannut mitään, mutta silti mietin, mitä Mr J sanoisi, jos tietäisi seikkailuistani Danin kanssa?


No, itse asiassa, en ole pelkästään huolissani tilanteen sopivuudesta, vaan siitä, että enhän mä ole enää puutteessa! Voi tylsyys. Mikä into on treffata ketään, jos ei paneta?


18.45

Mr J on taloni edessä…Hyppään hänen niin- projekti-insinööri -Volvoonsa ja tunnen hänen tuoksunsa. Ihana tuoksu ja auto, vaikka vannon, ettei minuun autolla tai partavedellä tehdä vaikutusta….:D


Mutta muu vaikutus, joka joskus ehkä oli, on tainnut oikeasti kadota:/ Menemme kahvilaan ja hengailemme….kävelemme rannassa ja juttelemme. Ok ja fiksua muttei muuta. Tai no pitää kyllä todeta, että keskustelu on ajoittain tosi miellyttävän älykästä, kiva jutella! Kuitenkin mielessäni soi ajatus "Apua, kuinka tästä tilanteesta pääsee pois?!"


Hassua, ei minulla yleensä ole vaikeuksia sanoa suoraan...Hän on niin kiltti ja kunnollinen, etten osaa sanoa. Mr J:llä on ollut joka kerta tavatessamme aina edelliskertaa huonommat vaatteet. Tämän kertaiset vaatteet olivat nyt viimeinen pisara....Ne saivat minut näkemään hänet uudella tavalla...Huonommalla. Kolmas kerta toden sanoo.


Treffien jälkeen jään kaupungille ja yritän tavoittaa erästä tyttökaveriani, joka on luultavasti synttärisidulla jossakin baarissa. Ei vastaa, varattua, vastaaja…En tavoita ja kävelen kotiin. Olisin voinut vielä kaivata naisseuraa…


En enää tavannut Mr J:tä. Sähköpostilla, jota olimme aikaisemminkin kirjoitelleet paljon, lähetin sellaisen ystävällissävyisen viestin, jossa tein selväksi, etten ole niin innostunut. Aika onnetonta, etten kasvotusten osannut sanoa suoraan.

keskiviikko 3. syyskuuta 2008

Dani sittenkin!

Töissä ollessani sain Danilta viestin! Hänkin oli tullut kipeäksi. Sai varmaan minulta flunssan…(Olin viikonloppuna hiukan flunssainen)

No, mitäpä minä, neuvokkaana naisena tarjouduin tietenkin hoitamaan potilasta hellästi… Ja illalla kävin apteekin kautta ja suunnistin kohti Danin kämppää fillarillani, jonka jarrut temppuilevat. Flunssa tuskin parani, mutta seksi oli hyvää! Muuten oli vaisua…Olin väsynyt ja hiljainen, kuten hänkin. Mutta on hän vain niin söötti! Vitsi mitkä eleet ja hymy… Tosi ihanat silmät. Ja hyvät kädet<3